Adoi!!! Sakitnya perut aku ni!


   adoi! napa pulak bole sakit perut harini?? hurm... (T_T) sakitnyer menahan... entah lah? berapa kali agaknya dah masuk tandas...? adoi!!! ni mesti pasal makanan yang auntie masak ni...salah makan lah tu. :'( tulah, pelahap sangat agaknya. memang pun! >_< huhuhhu...



   inilah tempat yang sesuai untuk aku harini...adoi! perut napa kau sakit?? hurm...x tahan ni! lepas jer 5-7 minit mcm tu, mesti perut ni mula lagi terasa sakit and tandaslah tempat nya lepas tu... adoi!! maybe inilah sebabnya :

   

   masih sakit tapi dah semakin okeylah skarang ni. hurm... sedikit tak ceria harini gara-gara sakit perut ni aku susah nak happy! asyik menahan dan menahan... :P huhuhuhuhhuh. apa-apapun, jgn tersalah makan ya kawan2. tak pasal2 sakit perut pulak pastu..hurm..siapa yang susah... thnks for reading!  

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...