Awal Pagi Kena Tahan!

    Keyrill baru jer turun sekolah pagi tadi lebih kurang pukul 5.50 A.M macam tu lah. Ahakz!apalah nak jadi ngan pemandu keeta ni? awal-awal pagi dan bumi belum terang lagi dah kena tahan dengan polis! itulah, nak bawa kereta laju-laju pagi buta macam ni. kot-kot nak tunjuklah kereta dia tu power, last-last, kena tahan juga! kata orang dului-dulu kan, sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga.




     nasib baik tiada berlaku kemalangan. wahai pemandu-pemandu dan penunggang motosikal di luar sana, berhati-hatilah di jalan raya k. ingatlah orang tersayang. nyawa bukannya boleh ditukar ganti.terutama sekal;i waktu perayaan, kan? orang balik kampung dengan penuh  kegembiraan dan kesyukuran, tapi kita balik dengan kesedihan dan penyesalan. lastly, thnk you semua... :) jaga keluarga anda baik2 k....

3 comments:

ken berkata...

pandu selamat =)

Hazman berkata...

Hmmmm..... dan kalau boleh kita baca doa sebelum naik kenderaan.... Amin....

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ ken : hehe...thnk you...

@ hazman : betul gak, kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...