Gelagat Saya dan Kawan-kawan kat Mc Donald


    hai kawan-kawan, hehehe..ni keyrill nak kongsi sikit citer ngan korang gelagat saya dan kawan kat Mc D. hehehee....seoronok betul waktu tu. dorg seronoklah sebab aku yang belanja...huhuhuhu... lebih kurang 7 atau 8 orang kawan-kawan yang join sama. :P. oleh sebab saya yang belanja, semua menu makanan sama! hahahaha...so, kami terpaksalah pilih Mc Value Lunch untuk tengah hari tu. 



   hehehehe...seronok juga dapat keluar ramai2 kan? jom layan pic kami dgn gelagat masing2...huhuuh.... :


hehehe...posing maut nampaknya!


amboi!


syoknyer main hp! aik? hp akulah! ahaks!


ini pun satu, apakah yang dibuatnya tu?


 
well, thats me! :P


peeewwwiiittt!


ahaks! 


eh, eh, eh, eh!


ahahaha...azmizie ni memang x habis-habis!


ehem! tangan main!

   well, itu jer foto yang saya dapat kongsikan dgn korang. hehehehe...amacam? ok x? dorang ok, aku yang x ok... heheheh...xpe, sekali-sekala beramal untuk orang kan? ^_^ bukan nya mahal pun belanja dorang, RM36 jer aku bayar hari tu. huhuh...hai, bila lagi dapat kluar ni? okeylah, thnks all for reading. lastly from me, take a good care ya. <3 you all.



sekian .....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...