Kawan ajak puasa?!?!

islam itu indah, kan...hehehe

    ni nak post semalam dah tapi tulah pasal streamyx ni asyik buat pasal! okeylah, apa2pun keyrill cuba sabarkan diri! huh! ha, keyrill nak bagitau korang yang kawan keyrill ni ajak keyrill puasa! adoi adoi adoi! mcm mana ni ek? patutkah keyrill puasa sekali? keyrill yang non-muslim ni boleh puasa sekali ker dengan member2 tu? hurm...

    lepas tu, keyrill cubalah untuk puasa...adoi! belum sampai setengah hari perut dah berbunyi pulak...hahahaah...memang lapar rasanya. entahlah mengapa? kalau bukan hari puasa x pulak lapar! selalu sampai x makan satu hari. ni waktu bulan puasa nak ikut puasa x tahan plak...keyrill keyrill! apalah... biasa orang yang berpuasa ada sahur, keyrill mana ada sahur! tulah pasal! adoi! dah salah cara ikut puasa, kan? betul x?

    okeylah, itu jer yang keyrill nak share ngan korang! walau apapun, keyrill harap korang semua puasa penuh k. jangan x puasa tau. ha, bnyak kawan keyrill yang non-muslim pun puasa gak! tpi dorang kata, dah biasa! adoi! keyrill jer lah yang x biasa lagi. ahakz! alright, thnks all for reading and dont forget to leave your comment or thums up! mean, like it! <3

selamat berpuasa kepada yang berpuasa! 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...