Lagu yang mengajar aku meminati BI



    ha, korang percaya tak? korang tahu kan yang lagu ini lagu keluaran 2007 dahulu. ni keyrill nak bagitau korang, inilah lagu pertama yang menyebabkan keyrill mula meminati bahasa inggeris! setelah mendengar lagu ini ketika itu, keyrill rasa lagu itu begitu top dan hebat! memang hebat pun waktu tu kan sebab lagu baru lagi ketika tahun 2007 itu.


    

    hurm, lepas tu, keburukannya, keyrill dah tak minat lagi dah lagu bahasa Malaysia mahupun bahasa Iban, bahasa keyrill sendiri. adoi! tulah kesannya. korang semua jangan macam keyrill k. ahakz! apa2pun, kalau tersilap dan mnyinggung perasaan korang, keyrill mnta maaf k. okeylah, thnk you semua sebab sudi membaca entri keyrill...keyrill sayang pembaca entri keyrill walaupun keyrill tak kenal korang. tapi keyrill doakan agar korang sihat dan bahagia di samping orang tercinta k. <3

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...