Final Destination


       hello blogger dan kawan2...ha, sekarang ni pula keyrill nak share filem favourite keyrill yang kedua pula...hehehe...apa dia? hehehe...nntilah kita tonton sama2 trailer filem ni k... hurm, walaupun tidaklah sehebat filem Titanic, namun filem ini tetap memberi impak yang besar kepada saya. memang umph! ahakz! okey, jom kita layan trailer final destination yang pertama ni.

FINAL DESTINATION 1 :


    Fuhh! camner? hehehe...pas tengok video tu apa yang korang fikirkan? ha...best kan? hehehe...filem yang pertama ini mengisahkan tentang sekumpulan pelajar ni yang ingin menghabiskan percutian mereka dgn melancong dan menaiki "Flight 180". namun, Alex mendapat mimpi ngeri bahawa kapal terbang yang mereka naiki itu akan meletup malah melibatkan semua penumpang dlm kapal terbang itu. tiada yang selamat. setelah sedar sahaja dari mimpi, Alex lantas memberitahu penumpang kapal terbang tersebaut mengenai mimpi yang dialaminya itu, namun tiada yang mempercayainya.setelah keluar dari kapal terbang itu, mereka pun cuba ditenangkan. beberapa minit kemudian, malang benar-benar berlaku!! mereka melihat kapal terbang itu meletup! ha...kalau korang nak tahu apa yang berlaku seterusnya? korang tontonlah sendiri ek....heheh...keyrill x dapat nak cerita panjang2... 

FINAL DESTINATION 2


    Ha! kali ini pula berlaku kepada hidup seornag perempuan! mereka sekawan dalam perjalanan untuk keluar berjalan-jalan. kali ini berlaku kat jalan raya pulak. Kimberly mendapat mimpi buruk yang mana berlakunya kemalangan yang paling teruk dan melibatkan ramai nyawa mati. tersedar sahaja dari mimpi, Kimberly memberitahu rakan2nya yang kemalangan yang dia lihat dalam mimpinya itu akan berlakunamun tiada yang percaya. namun, seperti yang tertulis dlm takdir hidup mereka yang ''terpilih'' dlm permainan kematian ini, kemalangan itu benar2 berlaku!! ha...amacam? ada best tak? ikutilah kisah selanjutnya kalau korang semua nak tahu apa yang bakal berlaku kepada mereka... heheh...

FINAL DESTINATION 3 :
  

     kisah mimpi ngeri ni bersambung lagi nampaknya. hehehe... kali ini berlaku ketika Wendy, Kevin, Ian dan Erin pergi ke sebuah pesta ria. mereka sekawan berhasrat untuk mencuba menaiki roller-coaster yang mana orang kata itulah sebuah roller-coaster yang begitu mengerikan dgn kelajuan dan mereka kata ada feel kalau menaiki roller-coaster tersebut. namun, Wendy mendapat mimpi buruk di mana mereka semua yang menaiki roller-coaster tersebut akan terlibat dlm kemalangan dan tiada seorang pun yang selamat! ha, mcm mana? kalai ini okey x? heheheh....seperti biasa, kalau korang nak tahu jalan ceritanya mcm mana, korang tontonlah sendiri ek... 

FINAL DESTINATION 4


    Wooooo!!!!! kali ini lagi teruk! hurm... entah mcm mana dorang nak selamatkan diri dari kematian, kan? kali ini berlaku kepada hidup Nick pula dimana dia dan kawan2nya sedang menyaksikan pertandingan lumba kereta dan Nick mendapati sesuatu yang tidak kena dgn tempat itu! seperti biasa juga, kemalangan yang berlaku hanyalah mimpi namun bagi mereka, mimpi adalah nyata dan mereka tidak dapat melarikan diri dari kematian itu. hehehe....korang pasti dah tngok filem ini, kan? filem keluaran tahun lepas (2009). kepada yang belum menonton filem ini lagi, pergilah tonton yer kalau nak tahu kisahnya. heheh...

    okeylah, mcm mana setelah membaca dan melihat preview filem final destination ini dari awal sampai akhir. menarik x? heheheh...ha, korang jgn ketinggalan untuk menonton filem ni okay... :) lastly, thnks for reading and have a nice day to you all, friends...dont forget to leave a comment (really appreciate it) and follow me okay...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...