Titanic is back!!

    salam semua...ni keyrill lupa pula nak share dgn korang, filem kedua titanic, "Jack is Back" keluaran 2009 tahun lepas lah tu. hehhhe...makin bnyak pula filem Titanc ni sekarang di keluarkan dan jangan korang tak percaya filem Titanic yang ketiga juga turut keluar pada tahun 2009!!!!!! keyrill dah x tahu nak cerita mcm mana lagi, jomlah sama2 tonton trailer filem Titanic kedua dan ketiga ni... enjoy k.. :)

TITANIC 2 (JACK IS BACK) :

wow!!! Jack Is Back!!!


TITANIC 3 (NEVER LET GO) :

NEVER LET GO!

    kesedihan yang tak akan pernah berputus...sentiasa diselubungi rindu pada insan tercinta. dia tahu dia tidak memiliki sesiapa lagi di dunia nya, hidupnya, cuma perempuan yang dicintainya terpahat di dalam hati. namun, semua yang dia cintai hilang begitu sahaj dan sudah semestinya bukan seperti yang dia sangka dan inginkan. hurm....layan persaan kjap tengok trailer filem ni... sedih gak kan...heheheh...

2 comments:

Everlyn berkata...

Fuh..Titanic 2 =D

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ everlyn : why? is it interesting or weird? huhuh... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...