Aik? ada movie Pokemon pulak?


Salam ...

   Pokemon yang asalnya cerita kartun, kini menjadi realiti. bukan lagi karrtun, malah movie! Pokemon ada movie? betul ker? ha, jangan x caya, Pokemon pun ada movienya gak tau! macam Dragonball dulu tu. ha, kali ini dorang buat movie Pokemon : Apokelypse. bnyak aksi dlm movie ni! hurm ... best ker? ahakz! sama2lah kita nanti2kan ek! nanti kita bandingkan sama ada movie ni best lagi dari Dragonball atau ni yg best lg? hurm ... kenapa suka tiru cerita kartun Jepun? apa yg bestnyer? nak sinopsis? jom ...

Sinopsis : 


Celadon City hasn't been the same since the Gyms closed down. Pokémon fighting has gone underground, and the sport has gotten a taste for blood. Ash, Misty, and Brock have been forced deep into the city's seedy underbelly to keep training, but the Pokémon aren't the only ones in danger. Now, Ash must choose to either become a master in the grim world of illegal pokémon fighting, or make a desperate stand to free them all from the criminal grip of Rocket Industries. 



ha, amacam? okey tak? best ke tak itu terpulang kepada selera sendiri. huhuhu ... keyrill cuma nak share aje! manalah tahu, menarik ke tak, kan? kalau masih ragu2 lagi tentang kebenarannya cerita kartun ini dimoviekan, jom tengok video dia pulak. ini trailer aje, belom lgi keluar movie ek! sabar k. ahakz!



2 comments:

Zamil Afiq berkata...

salam..
saja singgah..

FareedSairi berkata...

macam kureng je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...