Aku nak header mcm ni!!


    rasa malu pulak nak bagitau kat korang! tengok blog kawan2, semua ada header, cantik2 pulak tu. hurm ... aku ni bila lagilah ada header, letak muka sendiri kat atas tu mcm Abg Ben Ashaari punya. dia letak gambar dia kat header tu. nampak unik. he he ... betul tak Ben? ha ha ha ... dia buat ala-ala slide pulak tu. nak letak header mcm gambar kat atas tu, tapi melebihi ruang la pulak, pergi inspect element, tak tau nak ubah size dia. dari dulu lagi aku nak buat, ubah size dia sekali pun kat inspect element tu, tetap juga dia terkeluar dari ruangan. hisk! xpe, sabar ... belajarlah ek! nanti tanya aku punya bos, klik sini untuk view dia punya page! he he .. cantik tak header dia? kalau aku punya? cantik tak? isk! hampeh!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...