Anak kenakan bapa?

    baru je bangun tdo. he he... erk? napa aku tdo depan pc nih? oppps! mengantuknya mata aku nih. he he he. apa2pun, nasib baik aku sedar. tengok2 jam, dah pukul 6 lebih dah! ishk! aku belom makan petang lagi. then, aku pergilah makan. ahakz! pastu, aku keluar rumah jap nak rehatkan diri. rasa seronok pulak tengok anak jiran sebelah sedang bermain sorok2. teringat waktu kecik2 dulu. adoi ... he he. 

    ha, dalam kelekaan tu, keluarlah bapa budak tu tadi. dia kata kat anak dia tu, "masuk rumah! dahlah main tu. dah nak masuk waktu makan ni!" huih, garang juga bapa dorang tu ek? i dont think so! tanggapan aku jer ... pastu, anak dia balas mcm ni ...

gambar hiasan

   isk3 ... aku pun terkejut beruk tengok dia buat mcm tu depan bapa dia! rasa nak ketawa pun ada. ha, apa tanggapan korang? napa boleh jadi macam ni? so, didik anak2 dengan baik2 k. pilih strategi yg bagus untuk mengajar dia dan mendidik dia ke arah jalan yg betul. dia masih budak2 lagi, bukannya dia tahu apa2. kata orang dulu2, "melentur buluh, biarlah dari rebungnya ..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...