Biar betul ni dia?


  
   Ben Ashaari, korang kenal kan? kalau x kenal, tak tahulah keyrill nak cakap apa ... kepada blogger yang memang dah lama berada dalam dunia ni, dunia blogger lah tu, sudah pasti korang tahu dan kenal lelaki gagah perkasa, hensem dan orang kuat dalam dunia blogger ni, kan? aku memang minat giler kat dia but im not gay! dia dah beristeri okey! kita minat sekali pun x boleh lebih2 k. bukan apa keyrill minat dia, dari penulisan bahasa dia, memang bernas, berguna, fuh !!! nak kata mengalahkan menteri, x juga ... memang hebatlah! sorilah Ben ek! bahasa keyrill x betul sangat. yang buat aku terkejut sangat2, tahu2 dia followers keyrill ke 51!! turun naik turun naik keyrill tarik nafas sebentar tadi. adoi ... nasib baiklah aku ni sihat walafiat x sakit jantung. kepada Ben Ashaari, terima kasih banyak2 sebab follow blog keyrill yang tak seberapa ni. bahasa dahlah tunggang-langgang! adoi yai ... aku bersyukur sangat2! memang tidak ku sangka Ben akan follow aku. terasa nak runtuh rumah batu yang aku diami ini tadi! betul, aku cakap benar ni. kepada Amir Izzat (kawan yg mengajar aku berblogger ni) bukan mimpi lagi, bro dia follow aku ... ni dah kenyataan ni. Terima Kasih juga kat Amir Izzat sebab mengajar aku dalam dunia berblogger ni ... aku bnyak terhutang budi pada kau ... korang yang belum kenal mereka lagi, pergilah berkenalan dengan dorang ek. jangan takut bertanya, dorang baik. jujur keyrill katakan, walaupun x kenal sangat dengan Ben ni, tapi saya memang hormati dia, berbangga dengan dia sebab dia menaikkan nama sebagai blogger Malaysia yang dikenali ramai. dia juga berjaya menjadi inspirasi kepada aku untuk terus berblogger! Terima kasih bnyak2 ... (tersedu-sedan).  

1 comments:

faizs berkata...

hehe.. cayalah bro.. otai tu.. heee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...