Bukti Pembunuhan Datuk Sosilawati Lawiya dalam lumpur?


    pergi melawat rumah kawan sebentar tadi. hurm ... rupa2nya nak ajak pergi jalan2 lepaking malam ni kat The Spring! huh! malas lah nak pergi. kerja rumah pun belom siap lagi. adoi! sorilah kawan2 ek! balik jer rumah, mataku tertarik dengan sebuah artikel yang aku baca ni kat Kosmo! huh! pintar juga dorang nak tipu ek! rupa2nya, bukti pembunuhan Datuk Sosilawati Lawiya dalam lumpur sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga. nak tahu selanjutnya, klik sini!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...