Esok gunting rambut?

   keyrill baru je habis makan mee ... he he. sedapnyer ... masak sendiri tu! ha. at least aku berusaha gak untuk hidupkan diri dari tak makan langsung. malam ni, hurm ... rasanya nak tido awal la pulak. bukan apa, takut lewat bangun keesokan harinya. kalau lewat bangun esok, alamtnya harimau tua kat sekolah tu akan meradang aku hari lainnya. isk! tak mau tak mau tak mau!


   berkenaan dengan tu gak, esok PK Hem akan buat spotcheck rambut! kalau panjang, kenalah esok! jangan salahkan cikgu kali ini sebab semua dah berjanji untuk berambut pendek selepas habis cuti raya. nasib baik aku dah gunting rambut. hik hik hik ...

kalau gunting ni, masih boleh diterima ...

ni lagilah boleh ... he he he

tapi kalau yang ni?
gunting zig-zag tuh ... ahakz!  

2 comments:

Atsuko Ichirou berkata...

kasi botak baru style...wakaka

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ Atsuko : x bestlah...hehehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...