Kerja aku jauh lebih bermanfaat dari kerja ko!


    aku online facebook bukannya kacau korang pun ... aku tak kisah orang cakap apa pasal aku. aku lewat ke sekolah mesti dikatakan online facebook! tidur dalam kelas pun dikatakan, online facebook! facebook! facebook! kenapa tak puas hati tol ngan aku hah? aku online pun, aku punya pasallah! ko xyah nak mnyibuk. aku xda pun komen ko lebih2 kalau ko buat salah! ko merokok, ada aku komen? 

ko hisap dadah, ada aku bising? kerja aku jauh lebih bermakna dari kerja ko tu! ko tu dah nak mampus hidu gam, hisap dadah, minum arak! aku online jer, xda pun aku hidu gam cam ko! aku mati sekali pun depan pc ni, mayat aku lebih sihat dari mayat ko! so, ko diam! jangan ko bnyak mulut!! aku x nak masuk campur hal ko ... ko nak mampus, mampuslah!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...