Ini pun jadilah...!

    hah! keyrill x peduli apa komen korang mengenai header keyrill ni! yang penting aku pun nak mcm korang juga! ada header ciptaan sendiri. tapi aku? no, belom lagi! ni yang guna @ import gambar ni. ahakz! xpa keyrill, sabar ... dorang kutuk pun xpe! hish! huduh lah header ko ni! who cares? yah! pedulikan dorang, nak buat cantik, nak komen, komen diri sendiri dulu ek! ni header mula2 tadi ... he he ...


bila tak cantik, tukar yang ni pulak ...


    apa2 ajelah ko ni keyrill ... x ori lah header ko ni, lagi pun dah lama dah cerita tu! hampeh! aku berkata, "Who Cares?"

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...