Kereta aku perlukan servislah!

    Ahakz! dahlah hujan, kereta pulak buat hal ... begitulah bebelan pakcik yang terserempak ngan keyrill sebentar tadi. adoi! kesian pulak tengok dia. nak tolong pulak mcm mana? kat depan trafik light lah pakcik ... sorilah ek. x dapat tolong. hari hujan, lagipun dah lewat dah ni. hurm ... rasa mcm jahat pulak keyrill ni, ek? memang pun! apa2pun, jom kita skodeng dia ... 


adoi, nak tolong mcm mana, hujan lebat!


sori pakcik, jalan jammed, x dapat tolong, bnyak kereta kat belakang...

   hati memanglah nak tolong. tapi nak buat mcm mana, hari dahlah hujan, waktu petang dan jalan jammed pulak tu ... biasalah, orang balik kerja. apa2pun, thnks sebab sudi luangkan masa ek ... he he ...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...