Mana iklan Nuffnang ni?


   keyrill baru je ubah sikit page element, then cuba preview. sekali tengok kat preview, iklan nuffnang xda pulak! malah dia tulis error apakah benda kat situ. if you are the owner dot dot dot ... entahlah, lupa apa dia tulis kat situ. maybe ada error in connection kot! aku pun risau dibuatnya. apa tidaknya, perlu ke buat dan daftar balik dengan  nuffnang tu? ni dah letih dah aku buat ... pastu aku tengok bolg kawan2 pulak, huh! nasib baik sama mcm aku punya ni. iklan nuffnang xda! meaning dia, x dpt view lah ... kalau memang aku punya ni salah, malas aku nak daftar lagi! huh! sori ek ...

1 comments:

Zairie Husin berkata...

sama la macam blog aku.. cuba terjah jap..

zairie recently posted:
IKLAN NUFFNANG MAIN SOROK SOROK DENGAN AKU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...