Matt Dallas a.k.a Kyle XY

Salam ...


   hurm ... kalau xda blog, xda maknanya hidupku. aku berblog hanya ingin meluahkan apa yang terbuku dlm hati ni, apa yang aku tahu dan pendapat yang aku dpt berikan sebernas yg mungkin. cuma blog satu2nya tempat untuk meluahkan segala2nya walaupun tidak bernyawa mcm manusia. namun, dia setia padaku. hu hu. korang pun lalui perkara yang sama kan? he he ...


hurm ... bnyak membebel la plak! okeylah, balik kepada topik kita. ha, Matt Dallas a.k.a Kyle XY, korang kenal tak? hah? tak kenal? ko jngan main2, broder. he he ... xdalah, gurau aje. takkan korang tak kenal, kan? kalau yang ini kenal?


ha, amacam? hensem tak? ha ha ha ha ... inilah dia Matt Dallas watak utama kat drama Kyle XY tu. eh? drama ker? apa2 aje lah. ni ha, keyrill nak ceritakan sedikit mengenai drama Kyle XY yang dia lakonkan tu. sebelum tu, nak senaraikan dulu pemegang watk utama dan watak sampingan drama Kyle XY ni.

Watak utama :

Matt Dallas sebagai Kyle
Marguerite MacIntrye sebagai Nicole Trager
Bruce Thomas sebagai Stephen Trager
April Matson sebagai Lori Trager
Jean-Luc Bilodeau sebagai Josh Trager
Chris Olivero sebagai Declan
Kirsten Prout sebagai Amanda
Jaimie Alexander sebagai Jessi

Watak sampingan :

Nicholas Lea sebagai Tom Foss
J. Eddie Peck sebagai Adam Baylin
Martins Cummins sebagai Brian Taylor

ha, itulah antara pelakon2 yang menjayakan drama bersiri kekeluargaan ini di samping hidup mereka dikelilingi misteri dan bahaya setelah kemunculan Kyle. tontonlah sendiri kesudahannya ek. aik? ada kat tv lagi ker? xpalah, kalau takda, jangan risau, kat DVD ada ... he he. jom skodeng sinopsis dia plak!

Sinopsis :

"A teenage boy is found wondering in traffic, naked and confused. with no memory of who he is or where he is from, Kyle is sent to Juvenile Detention center, where it is discovered he has no belly button. His pyschologist takes him into her home and soon is introduced to the world of teenagers, parties, video games and other human activities. He has the ability to get through a two hours IQ test in five minutes, with a pefect score to boot. Kyle soon becomes accustomed to life, but there is a mysterious stranger following his every move!"


ehem! dah habis baca? faham tak jalan cerita dia mcm mana? ha ... kalau korang tak faham, tak tahulah keyrill. hu hu. kepada yang memang mengikuti perkembangan drama ini episod demi episod, sudah tentu dorang tahu kesudahan drama ini. he he. kepada yang tak dpt lihat semua episod atau memang tak tengok langsung, korang carilah kat internet atau tengok kat you tube kalau nak ikuti kisah si Kyle ni. itupun kalau ada. hu hu. keyrill x boleh jamin. hu hu...

2 comments:

SANDRA AZWAN berkata...

boley tahan jugak cite nie...

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

yeap! saya memang tngok setiap episod, tpi setelah tinggal di asrama, dah tak dpt tngok lgi...hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...