Nak karang novel? biar betul ko ni?


   Opppss! pernah baca novel kat atas tu tak? bguslah kalau pernah baca ... sorilah , keyrill saja jer nak letak gambor tu ... bukan apa, ni ha, keyrill nak bagi surprised kat korang, keyrill nak jadi penulis? aik? biar betul ko ni? hampeh! ada bakat ker? huh! dah tulisan tunggang-langgang pulak tu. jangankan jadi penulis, jadi blogger pun tak sampai mana ... malulah wei!! jiwang tol mamat ni! itulah kata orang kalau yang memang tak suka tu ... memang malupun ... apa2pun, aku nak cuba yang terbaik untuk diri aku ni! mana tahu, aku berjaya suatu hari nanti ... kan? ha, padan muka korang yang memandang rendah kat aku ...  he he he ... 

2 comments:

eik`S noName berkata...

blom try blom tau kan...huk3

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ eik'S : thnk you bro..itulah, nak trylah ni...semangat hilang plak...huuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...