OMG !!

Salam ...


   keyrill jalan2 singgah kat blog kawan2 tadi. baru je habis makan ni! he he. seperti biasa, tunggu sampai 1-2 jam camtu, memang belom pos apa2. biar dulu tenang keadaan. itulah tips untuk berblogger, jangan terus post aje. 1-2 minit pastu, post lagi satu entry. isk3 ... lebih baik jangan ek!


ni ha, singgah2 kat blog kawan sorang ni, so keyrill tertarik dgn entry dia tentang video prank tu. korang pernah kenakan kawan2 korang tak? sama ada dari segi lawak ke tak ker ... sama aje! korang tahu tak, tidak semua 'lawak bodoh' yang kita buat tu betul! kesian aku tengok si perempuan tu kena terjah, pastu ... OMG!!! korang tengoklah sendiri ek. tak sampai hatiku.



7 comments:

Amir Izzat berkata...

ya Allah. apa punya orang da..kesian ompuan ya..ish..ish

Dark Half berkata...

aku penah tgk video ni. ade org ckp fake. tp ntah la..nmpak cam real

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ Amir : yup! aku pun diam aje! terkejut pun ada!

@ Dark : yup! betul tu, aku beru je tngok video yg mngatakan video ni FAKE!

Azura Ani Salaim berkata...

A'ah, ada yang cakap video ni fake, tapi kalau kita tengok pun seram juga kan, hihihi :)

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ Azura : yup! tapi tngok video yg kata fake tu pun mcm tpu gak..ahakz!

hawiz berkata...

huhu...dh tgk video nie..kesian tol kwn2 wt cmtu..fake ker?..hurm..ntah laa..

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@hawiz tulah, kalau betul dah terpisah bdan dia kan sebab kena pijak kereta tu ... ksian3 ... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...