Pengalaman 3

gambar hiasan

Cikgu bertaruh meniduri pelajar perempuan berasrama!

Salam ...

    hisk! kali ini apa pulak yang nak jadi kan ? semakin bnyak kisah2 yang berlaku zaman sekarang ni, terutama dlm golongan muda, remaja lagi! topik kali ini juga tidak ketinggalan cikgu2 yang memang gila seks lah, tidak semua. segelintir! bukan nak mengata, tapi memang itulah kenyataannya. cikgu pun turut tidak terlepas dari berbuat salah. jangan ingat semua yg dorang buat tu betul. tidak semua org sempurna.

ni pulak tentang 3 org guru lelaki, bersahabat baik dan masih bujang. topik utama setiap kali berbual, memang tak lain tak bukan, sex! apalagi, dah namanya lelaki kan? memang tidak terlepas dari bercerita benda sebegini. dahlah bertaruh pulak tu siapa yg paling bnyak meniduri pelajar perempuan berasrama? dorang kata, pelajar itu kakulah, ini takutlah, menangslah semasa berhubungan intim. isk3 ... 

di mana pendidik kita yang bertamadun kalau mcm ni ?? hancur negara dibuatnya. ini satu yg paling keyrill x nak dengar apabila kawan keyrill tu bercerita, dia kata, cikgu tu cakap mcm ni, "eh, sudah tidur dengan saya perempuan tu! tak best! kaku je. no class" ... aku diam! bertapa ada juga binatang bertopengkan binatang ini di sekeliling kita ni ek! kan dah jatuh maruah bagi kaum perempuan tu. jagalah tubuh badan itu dgn baik, korang tu hanya untuk suami korang je, kalau belum bersuami, badan korang tu tak sah lagi untuk orang lain miliki! si lelaki pula sama! korang untuk isteri korang je! dah ada satu, cukuplah, kan ? ni tak, diberi hati, minta jantung!

2 comments:

Azman Roslan berkata...

ini lah akibatnya kalau selalu sangat tengok cite tak bermaruah tu..

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

ha'ah lah kan...nak salahkan pelajar, cikgu pun sama...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...