Tak cukup lagikah kau mendera aku?



    isk! hari panas ku sangka berpanjangan, namun hujan di tengah hari ... korang faham2kanlah ek pepatah tu. ni apa kes ni? ada korang yang tanya mcm tu. ni, kes patah hati ni, bro. huh! opps! apa ni? ko jangan main2 ni keyrill! betullah ... keyrill patah hati ni! baru je habis dinner ngan kakak kat kedai makan berdekatan tadi, balik2 tengok mesej dtg. tak pasal2 "dia" tuduh aku ni keluar dgn perempuan lain! isk! nak kena cekik ke ko ni? suka hati je dia tuduh kita mcm tu! aku cuba sabarkan diri. pastu, dia nak cemburukan aku pulak. tulis kat post dia "yea...nak keluar dengan dot dot dot mlm ni!" pergilah korang! aku tak kisah. hilang kau, aku ada satu lagi spare. hah? ada spare juga ke keyrill ni? itu rahsia, ahakz! jangan mcm ni keyrill, x baik! xdelah, aku acah je tadi. sensitif tol! xpa, aku relakan dia pergi. aku dah puas kena tipu. asyik2 aku je yang salah. sekarang ni, biar dia rasapula apa yang aku rasa. biar dia puaskan hati dia dengan marah2kan aku kat fb tu! ni dah 5 kali dah break, pastu sambung balik. huh! kali ni, malas aku nak layan ko lagi. dah berkali2 dia kol, aku x angkat pon. mesej pun x balas. tau juga dia nak minta simpati kat aku ek! sorilah ... muka je cantik, hati busuk! pergi mampuslah!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...