Gaduh ngan samurai!

Salam ...



    rock sangat ker ? isk3 ... terima kasih encik polis sebab menjalankan tugas dengan baiknya! penjarakan dorang tu! padan muka!

10 comments:

tengkorakemas berkata...

tekun betul aku tengok video tu hehe apala mereka-mereka tu..hanya samseng je pakai senjata..

kalau betul2 hero pakai fist, lawan dalam ring..mcm movie undisputed iii baru mantap..

p/s:Tengkorak Emas pun ada pedang samurai, relax je..

Hariz berkata...

Rasanya dah lama video nie.. huhu sangat gilalah

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ tengkorakemas : aik? benakah? hehehe... ! kelak suruh keyrill nangga ek! hahaha ...

@ Hariz : ha'ah... memang lama dah! tahun lepas kot?

one2paii berkata...

serius kejam

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ one2paii : yup! memang kejam! geli aku tngok dorang pukul lelaki tu guna samurai!

tengkorakemas berkata...

@ Keyrill

orait, kelak aku buat entri

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ tengkorakemas : alright, bro...dah ku lihat entry tu! heheheh...thnks ek!

encHIx laNDax berkata...

owh~~ni video lama aek?
kat Batu pahat ni bayak kedai jual mende ni~dan ramai yang beli..hampeh tol.tak takut tuhan gaknye bunuh2 orang~

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ encHix laNDax : ha'ah...video lama, tapi bila tngok, rasa nak kongsi aje untuk korang, buat sakit hati tngok sampah masyarakat tuh... huhuh! ada gak ek kuar cd..?

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ encHix laNDax : ha'ah...video lama, tapi bila tngok, rasa nak kongsi aje untuk korang, buat sakit hati tngok sampah masyarakat tuh... huhuh! ada gak ek kuar cd..?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...