Justin Bieber? apa kes?

Salam ...



    OMG???!!! hahaha ... memang itulah yang akan korang buat kalau korang tahu satu story ni! hehe ... nilah yang tngah panas dan sedang dibualkan oleh orang ramai. apatah lagi peminat dia si Justin Bieber. dari sini ke sana, tak habis2 cerita cakap pasal Justin Bieber ni sebenarnya tidak wujud, malah merupakan seorang penghidap penyakit Phedofilia yang berumur 51 tahun !!! aku bukan nak buat cerita ni suka2, saja nak kongsikan dgn korang informasi yang aku dapat nih. dari info yang aku dpt, Justin Bieber ni tak wujud? hah? biar betul? itulah persoalan dia. ha ... nak tahu lebih lanjut, jom tonton video ni. aku lakukan untuk korang! heheheh ... hayati ek!



P/S : mcm ni ker rupa Justin Bieber yang korang minat tu? isk3 ...

4 comments:

tengkorakemas berkata...

hehe ni prank je, rancangan berita tu memang suka buat prank katanya,

oh ada award utk ko ye, ada masa sila ambil :D

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ Tengkorakemas : aik?> hehehe...yeker? kalau btul, bguslah.
ada award? hurm... betul ker?

tengkorakemas berkata...

@ Keyrill

aku dgr memang prank je ni, ha'a ada award utk ko kat entri terbaru :D ada masa jengukla

p/s:ko peminat justin ke?

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ Tengkorakemas : hehehe...okey, keyrill jenguk sekrang! serang blog ko! heheh...

p/s : x minatlah! cuma nak share untuk peminat dia aje!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...