Monster - Movie Review

Salam ...



    fuhh!! ada lagi pasal movie ni ek! hehehe ... entahlah! tapi rasanya nak tonton movie yang satu ni plak nanti! ni ha, movie Monsters nih! bukan Monster lagu Lady Gaga! hehehe ... keluaran 12 November 2010! hurm ... harap2lah dapat tonton movie ni nanti! huhuh ... apa2pun, bajet kena kira kan kan kan! ahakz!

4 comments:

tengkorakemas berkata...

hehe movie lagi, mantap :D ko suka filem thriller?

p/s:pasal tag tu, Afizz yg mula2 tag ko kan, so buat entri dari tag dia jela, aku letak tag utk ko tu just tanda aku ingat ko dgn Amir hehe

one2paii berkata...

bai..citer tuh best ke x?

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ one2paii : belum kuar lagi! hheh

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@tengkorakemas yeap, best kan? hhehehe ... oh, bgitu, aku pun kalau ada tag aku nak tag ko, Ami ngan Afizz ... itu aje yang paling rapat ngan akulah! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...