My Girlfriend's Boyfriend

Salam ...

    adoi ... masih terasa penat dan letih badan ni. adoi ... ada sesiapa yang nak urutkan tak? hehehe ... xdelah, saja je nak gurau. xkan x bleh! lagilah aku ni pusing kalau hidup aku mcm ni ... tengok tajuk dah tahu, "My Girlfriend's Boyfriend"... ha, mcm mana tu? keyrill tahu, ramai yang hidup dlm kisah cinta yang sebegini. betul tak? tipu dosa ... apa2pun, jadikan movie ini sebagai panduan dan teladan. jangan jadikan contoh sudah! 




movie romantis ini ditulis oleh Daryn Tufts, dan antara pelakon yang membintanginya ialah Alyssa Milano sebagai Jesse Young, Christopher Gorham sebagai Ethan Reed, Michael Landes sebagai Troy Parker, Tom Lenk sebagai David Young dan Beau Bridges sebagai Logan Young.

Sinopsis : Jesse (Alyssa Milano, Charmed) is a sassy, intelligent woman who has yet to find "Mr. Right"—until she bumps into Ethan (Christopher Gorham, Ugly Betty, Harper’s Island), a writer pushed to the edge of despair after having another novel rejected by publishers. For Jesse, the encounter offers more than a chance to inspire the artist in Ethan again. It also opens a new, romantic chapter in her life... with one huge complication. Moments after meeting the perfect guy for her, Jesse meets Mr. Perfect— Troy (Michael Landes, Possession), a confident and successful advertising executive who makes almost every moment elegant and romantic.



P/S : korang jgn main ngan api ek! last2, diri sendiri yang terbakar! naya badan ...

3 comments:

SANDRA AZWAN berkata...

cam best jer....

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ Sandra : hahaha...memanglah!

fatIn nanAd berkata...

aah mcm best~ mau download ah~~ heeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...