Pelajar Sekolah Menengah Teknik bodoh ker?!

Salam ...


  ha, tak balas dosa tau! Ahakz! ... saja jer nak acah korang. tapi memang betul kan kalau ikutkan agama Islam. tak balas salam dosa! he he he. hurm ... kepada yang bersekolah tu, tinggal beberapa minggu aje lagi. peperiksaan akhir tahun pun dah semakin hampir. belajarlah ek ... SM Teknik?! korang pernah sekolah kat sekolah teknik tak? kalau pernah, bagus sangat2. mcm mana keadaan di sekolah ini, gaya hidup di sekolah ini dan kerenah pelajar dan guru di sekloah ini sudah tentu korang tahu kan?  itupun kalau anda pernah merasai bagaimana menuntut ilmu di sini ...


gambar hiasan


memanglah pelajar sekolah biasa bijak dari pelajar sekolah teknik, namun kbanyakannya pelajar teknik yang lebih berjaya. keyrill masih ingat lagi kata2 cikgu sekolah lama(sekolah biasa) mengatakan sekolah teknik ni "bodoh" dan kurang berilmu. pelajar yang bermasalah dihantar ke sekolah ini. sampai hati kata mcm tu! ko jeles sebenarnya kan? please lah ...


sebodoh mana pun kami, tapi kami lebih berkemahiran dari pelajar sekolah biasa. kami ni, habis aje sekolah, cari kerja pun bukannya susah. sijil teknik @ vokasional dah ada. so, kami tak perlu risau lagi untuk berjaya suatu hari nanti. ha ... kan best! ya ... sepek korang yg tak tahu apa2 tentang sekolah teknik. kutuk aje tahu! ... apakah ...

2 comments:

Amir Izzat berkata...

wah! haha..ak xpat jawap salam ko...keh3..oit,bena kata kau..aku sokong...haha

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ Amir : soalan amendanye? memang kan...hehhe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...