Semut dalam air ? apa kesannya?

Salam ...



   ha, nampak? memang cantik dan tenang sungguh gambar ni diambil! kredit untuk photographer yang menangkap gambar nih! cantik, kan? huhuhu ... tapi, kalau si semut tu masuk dalam air minuman kita? what's gonna happen? ha ... korang tahu tak, kalau si semut ni masuk dlm minuman kita, ianya akan menyebabkan kita menjadi pelupa! tak caya? tanya datuk dan nenek korang! 

keyril just nak bagitau aje ek! huhu ... memandangkan keyrill pernah juga terminum air minuman yang dimasuki senut nih. so, sebab tulah selalu lupa bawa buku sekolah, kalkulator, fail math dan sebagainya! ha ... kalau korang tak nak jadi seorang pelupa, jauhkan air minuman anda dari si semut nih! 

6 comments:

Mohd Azrin berkata...

Nak buat eksperimen dekat semut tak baik tau. Seksa serangga

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ Mohd Azrin : huhuhuh ...bukan buat eksperimen, memang dah kenyataan nya mcm tu! mana ada seksa... xda pun perkataan seksa mahupun buat eksperimen kat entry tu!

EYA NADIA berkata...

Pesanan tok nang dr Zamn RASULLAH nk. So hati2 jak time mok minum. ; )

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ Eya : hehehhe...yeker>? betul tak apa yang keyrill nyatakan tu?

Jejaka Terhangat berkata...

haha..sendiri yg lupe..semut yg dipersalahkan..tak baek woahh=p

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ JT : hahahah...yelah yelah yelah! xdD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...