siapakah gerangan yang ke-100 ?

Salam ...



    tak terasa, walaupun masih baru lagi dalam dunia berblogging nih, dah makin bertambah bnyak followers aku, thnks la untuk korang! skarang nih, aku cuma nak tahu aje, siapakah gerangan yang bakal menduduki nombor followers aku yang ke-100 ?? huhuhu ... masih blum ada lagi yang berkenan! korang bersedia, ada kejutan untuk korang yg bertuah menjadi followers keyrill yang ke-100 tu tau! its simple aje! ...


jangan lupa ek, singgah2 gak kat blog keyrill yang baru tu, Keyrill Si Budak Sekolah. ha, ada tngok gambar kat atas tu? huhu ... ada kaitan dengan followers yang ke-100! keep in touch to know more ek ... huhuh ...

3 comments:

tengkorakemas berkata...

fuh nak 100 dah, tahniah hehe apa kaitan dgn gambar tu?ko nak bagi gitar ke?mcm tu aku pun nak! XD

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ tengkorakemas : adalah...huhuh...secret! nanti tahu gak,..sabar ek! tngkorakemas nak ker? huhuh...nanti ek! ada untuk tengkorakemas!

100penulis berkata...

saya pengikut ke 100 :)

My blog : 100penulis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...