Sudah puas aku berharap !

Salam ...


    memang mudah hati ini terluka, kan? apatah lagi apabila seseorang itu berperasaan! so, that mean, yang melukakan hati kita itulah yang tidak berperasaan! huh! kita sentiasa merindui, menyayangi dia, tapi dia malah tidak mempedulikan kita ... perasaan kita ... yang dia perlukan hanyalah dirinya! kepentingan dirinya! kepentingan orang lain? di mana? di bawah kaki? huh! memang sentiasa mengharapkan si dia, tapi ini plak balasan yang kita terima! kalau aku seorang yang mudah untuk meninggalkan perasaan sayang ini, memang sudah lama aku tinggalkan, tapi kenapa aku tak boleh melakukannya??? sampai bila aku mampu bertahan dgn khidupan yang sebegini? ...

5 comments:

tengkorakemas berkata...

hm..ni luahan perasaan ke, or sempena lagu tu?kata org sayangilah org yg syg pada kita..

tapi selagi boleh bertahan bertahan saja..tapi jgn begitu mengharap, supaya tak terlalu kecewa, just hidupkan kehidupan sendiri

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ tengkorakemas : luahan hati, bro..lagu tu sebagai pengiring dia...huhu... :)

tengkorakemas berkata...

@ Keyrill hehe ada yg tak hargai ko ke? hm..just live with your life, benda tu jadikan sampingan je :)

p/s:rock banner ko ni, nanti aku masukkan kat blog aku hehe Keyrill Eduardo Willeyhem ni nama sebenar ke?

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ tengkorakemas : adalah, bro..huhu... tulah pasal jiwang2 pagi td. yeah, awak betul!

P/S : Rcok ker? hehe...thnk you! nanti aku letak banner ko gak ek! Keyrill Eduardo Willeyhem nama alam maya aje! huhu ..

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ tengkorakemas : adalah, bro..huhu... tulah pasal jiwang2 pagi td. yeah, awak betul!

P/S : Rcok ker? hehe...thnk you! nanti aku letak banner ko gak ek! Keyrill Eduardo Willeyhem nama alam maya aje! huhu ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...