Terseksanya guna bas!

Salam ...



   aik? apa pulak kali ini? huhu ... ni ha nak share ngan korang kelemahan menggunakan bas ni! korang pernah guna bas tak?  ala, kesiannya kalau tak pernah lagi... zaman apa korang ni ek? huhuh ... sorilah kalau terasa! keyrill gurau aje! jngan ada yang amik hati k. ni yang tak best ni! huhuh ...

memandangkan keyrill ni si budak sekolah, ha ... selalulah pakai bas pergi sekolah kan? yang peliknya, napa kita angkat tangan suruh bas berhenti tak juga berhenti?? huh! geram aku dibuatnya. nak katakan pemandu bas tu buta, rabun, takkan dpt memandu plak tu. dahlah memandu laju kalau limpas pelajar sekolah! xnak orang tumpangkan xpe! biar syarikat bas ko tu kering kontang! duit x mai2 lagi ... doa2kanlah! 

gara2 bas yang tidak bertanggungjawab sebegitulah kebanyakan nya pelajar sekolah lewat datang ke sekolah. huh! korang nak tahu apa kesannya selepas sampai kat sekolah? kalaulah guru kelas tu memang suka membebel dan mencari masalah pelajar, siaplah! dia membebel takkan berhenti punya! membebel ....... sampai habis waktu pun dia dapat! ha, nak salahkan sapa? asyik2 pelajar gak yang kena! isk2! memang tak adil, kan?


P/S : Ramai2 adakan parti Keadilan! hahaha ...                                                                                                                                 

2 comments:

Hizami Rahim berkata...

haha.
cikgu mana tu membebel ?
rajin dia membebel.
XD

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ Hizami : ala ... tahu2lah kalau cikgu tu kuat membebel! huhuh... x nak cakap kat sini! bahaya, bro...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...