Keyrill on service !

Salam ...


    hari sabtu yang lepas, sekolah keyrill mengadakan Majlis Penyampaian Sijil so Pengarah Pelajaran juga dijemput ke sekolah keyrill sebagai tanda penghormatan! hehehe ... yang bestnyer, kami geng Katering, menyediakan segala yang termampu di Pearl Cafe a.k.a restoran utama Sekolah Menengah Teknik, Kuching! hehehhe ... yelah, lepas siap aktiviti di dewan sekolah, dorang mesti lapar kan? ha ... so, bantuan pelajar Katering amat diperlukan!


amboi, rajinnya mamat nih!

ni kerja ke apa? hahha ... take a break jap!

rajinnya azmizie menyusun atur meja! 

ha ... amir!

keyrill tngah bercakap dngan piranha! hahhah ...

yeah! dua blogger budak sekolah! hahaha ... \m/

oppsss! kontroversi!

hehehe ... ha, macam mana? begitulah dia keadaan Pearl Cafe a.k.a restoran SM Teknik, Kuching ... ahakz! best, bersih, ceria dan makanan pun ... fuyyoo! mantap wooo ... hahah! tulah pasal bersemangat sangat nak belajar kat sana! lebih awal mendapat pengetahuan dari sekolah menengah biasa ... itulah keistimewaan sekolah teknik! 

P/S : perlu berhati2 dengan harimau aje kat sana ek! huhuhu ... sekali dia mengaum, berpuluh2 kapas pun masukkan dalam telinga, suaranya tetap kdengaran!

2 comments:

tengkorakemas berkata...

pergh...kontroversi betul hehe

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ tengkorakemas : hahaha...memang kontroversi! kalau artis, terus masuk paper... hahah~ kan>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...