Tersentuh dengan lagu nih!

Salam ...



    BW sekejap kat blog kengkawan and tinggalkan komen ... hehehe! itu memang dah lumrah dalam dunia blogging kan? so, keyrill singgah plak kat blog kawan keyrill ni, kembatolo! best gaklah blog dia ... heheheh! keyrill selalu komen blog dia, then, keyrill baca entry dia yang nih, klik sini! huhuhuhu ... rasa nak nangis tngok video tu! so, teringat plak kat lagu ni, keyrill sharelah ngan korang! hehehehe ... bertapa kasih sayang seorang ibu begitu tinggi nilai nya! tidak terbayar dengan wang ringgit tau! tapi kenapa masih ada yang menderhaka kepada ibu mahupun bapa? di mana hati budimu wahai anak yang lahir dari rahim ibu sendiri!? ingatlah mereka! sayangi dan hargailah mereka! 

7 comments:

apezs shah berkata...

Nak nanges.. Nak mummyyyyy~~

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

hehehehe...alolololo ... manja nya! hehehehe,... :P

one2paii berkata...

aahh..gua da dengo lagu nie..banyk lagu2 dari band die sedap2

9W2URY berkata...

Suka tenggok beberapa ayat terakhir dlm entry ni....
Moga ramai lagi anak muda yg sayangi dan hargai org tua mereka...semasa mereka msh ada di dunia ni..

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ one2paii : yeap! samalah kita..but i prefer lagu BI...hehe~

@ 9W2URY : hheeheh...yeker? thnk you ek!

Lelaki Ini berkata...

besh2!

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ Lelaki Ini : heheheh...thnk you! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...