Tak dihargai : aku nak berhenti berblogging!

Salam ...



    isk3 ... sakitnya hati apabila tahu diri ini tak dihargai! cuma kat blog ni ajelah aku dapat luahkan isi hatiku ngan korang! korang mesti dapat rasakan apa yang keyrill rasakan kalau korang berada di situasi keyrill! tak dihargai, rasa putus asa sangat2 ... letih dah buat yang terbaik untuk jaga hati orang ... tapi, setelah u ... apa yang korang buat, tak dihargai langsung! apa yg orang buat, pandang macam tu aje! kalau dah tak suka langsung, delete terus! isk3 ... x sangka aku! 

seperti itu jugaklah dlm dunia blogging nih, kita bersusah payah buat yang terbaik untuk menjaga hati setiap blogger dengan meninggalkan komen kat chatbox, kat entry ... pastu, spam atau delete terus komen tu! sesekali korang check balik kalau komen korang tu dah reply ke blom, pastu tngok .... ??! taik lalat pun xde kat situ! bukan nak kutuk, nak mengata, memang itu yang keyrill lalui! bukan seorang dua ... tapi bnyak! kecewa sngt2 tngok komen orang ada, tp komen kita xde! tulah pasal aku dah malas nak komen kat blog orang lain lagi! makan hati berulamkan jantung dibuatnya!

rasanya, aku pun dah malas nak berblogging! rasa nak delete aje account ni! update pun, bukan orang pandang blog kita nih! bgus lagi keyrill x buka blog nih terus dulu, kan? huh! sakit betul hatiku! ingatkan dapat cari rakan kat blog nih, malah cari musuh adalah! isk3 ... geram tol aku!

39 comments:

Shaofie berkata...

rilek-rilek. jgn down! lumrah.kita sesama blogger kena saling percaya. kita cuba lagi. berusaha! jgn sedih2.

Rozuan Ismail berkata...

itu semua dugaan hidup..jgn cepat mengalah ok..masih ada lagi yg menghargai anda selain dia..jgn give up..

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ Shaofie : alright, thnk you so much, bro sebab bagi nasihat! hehehe...!

masturazakariah.blogspot.com berkata...

laa chill laaaa . ramai lagi membe2 yang ade di belakng kamu .. kite org sentiase sokong awk :)

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ Rozuan Ismail : okey, thnk you, bro! GBU ... ;)

NUke_Rude berkata...

heh. aku rasa, semua blogger pnah rasa bnda camni. chill lah bro.

it happens sometimes.

barulah namanya blogger.

Zetchi Henry berkata...

lah awak ni cepat betul mengalah.
mungkin blogger lain tu tak sempat nak publish comment awak.

jangan emosional sangat.
teruskan blogging tau!
(eh saya cakapa macam saya expert saja, pdahal kelaut jugak)

tapi saya harap awak jgn berhenti
awak jgn menangis
jangan sedih
zetchi bole jadi kawan awak..
sampai bila2..
okay tak?

Cik Mimie berkata...

lorh, awat ni nk sentap2...lek lue, perjlnan masih jauh...pelan2 kayuh..
chill ok...=)

tengkorakemas berkata...

oh jgnla mengalah dgn cepat Keyrill, mungkin perlu bersangka baik, tentang komen yg tak dibalas, mungkin tuan blog tak dapat line internet..jadi lambat sikit mau balas,

kalau yg delete komen tu..no komen..

-Prof TE

(aku kadang cuma bengang dgn kotak komen aku..aku dah reply komen tapi tak keluar komen reply aku tu..bila aku komen sekali lagi baru keluar..cis)

Afizz berkata...

Jangan la macam tu , Keyrill. Kau nak tau? Kat sekolah aku , semua budak kelas aku benci aku sebab aku berblog. Mula-mula aku rasa nak berhenti berblogging sebab ye lah tekanan kan? Tapi kalau difikirkan balik buat apa aku nak terasa ngan diorang. Diorang bukan ada blog pon...

Don't worry , aku sentiasa support kau okay? :)

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ masturazakariah.blogspot.com : okey, kak! thnk you so much for advice ... ;) appreciate that!

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ NUke_Rude : yeap, heheh ... dah okey dah, just nak bagi dorang sedar aje! ;)

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ Zetchi Henry : wah, terima kasihlah, bro ek! heheh ... berkawan, takda salahnya kan...bermusuh aje jngn!

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ Cik Mimie : yeah, i will kak! hehehe .. btw, tq ek ... :)

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ tengkorakemas : bukan x sempat post pun, memang dorang delete! entahklah? hebat sangatlah dorang tu! huh! anyway, lupakanlah dorang tu ... pasni, unfollow terus dorang tu! buat sakit hati aje ...

btw, thnk you bro TE... heheh! dah okey dah ni, cuma masih ada rasa tak puas hati sikit aje... ;)

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ Afizz : ohh... i see! tpi itu dengan kawan sekolah, ni plak, kawan satu blogger ... isk3, sedihkan orang buat kita macam tu! anyway, dah okey dah ni... ;)

btw, tq bro!

nazirulhazwan~ berkata...

leks la bro. takde tempat utk org yang cepat mengalah:)

zuar berkata...

jgn cepat putus asa...memang mula2 mcm ni..kdg2 kalau newbie org xpndg.g komen kt blog yg friendly..komen tu biar bernas..nnti baru org singgah blk..

Mabuk! berkata...

Hanya mampu berkata "Jangan terpengaruh dengan semua itu".
Untuk terus berjaya, dugaan itu mesti ada.
So, hadapinya dengan tangan terbuka:)

EzuWan Ilias berkata...

rileks n sabar lar bro..sumer 2 mmg lumarah...lau ko komen kat blog aku insyaallah aku komen balik..dah teruskan berblogging k..cahiyookk n gud luck..

. . . h u s n a . . . berkata...

jgn mara2.. ta elok..~~ :) mne shoutbox ?? hmm...

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ nazirulhazwan~ : erk? yeker?

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ zuar : dah puas try, bro ... tapi, ... yelah, bukan kita kutuk pun kat komen tu! huhuhu ... :) anyway, dah okey dah nih... ;)

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ Mabuk! : alright, thnk you bro for good advice... ;)

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ EzuWan Ilias : alright, bro... i will! for friends, keyrill akan singgah blog ko... ;) btw, tq ek...

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ . . . h u s n a . . . : xdelah marah, just x puas hati aje dngan sikap org macam tu! berlagak, kan? shoutbox, dah x guna lagi...kalau ada apa2, just komen aje ek! huhuhu ...

~ MayraAzra~ berkata...

mungkin itu salah faham je...
dun wory,
i'm ur new frens.. :)
boley x? hehee

Ainiaa♥ berkata...

salam. jgn cpt mengalah, teruskan usaha okay ? hmm mungkin dlm komen tu ade silap bahasa atau pape ke ? check balik. ye ? ape yg penting , yes blog utk berkawan :)

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ ~ MayraAzra~ : alright... thnk you kak...hehehh! ;)

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ Ainiaa♥ : huhuhu ...mana dpt check balik, memang dah delete dah.... bukan keyrill komen yang teruk2 pun... anyway, thnk you ek...heheh! ;)

Yan berkata...

la dik shiannye... tak penah lak akak kena delete komen... ade yg tak betui ni.. takpela.. ramai lg blogger yg leh dibuat kawan kan..


klu sudi jom g blog akak.. nk mtk tlg vote bby akak.. esok last day vote
http://www.mayaqarmyla.net/2010/12/jom-vote-adik-dhuwa-haziq.html

BalqeesAmanda berkata...

aloloh..emo2 nye..

eik`S noName berkata...

kami disini masih menyokong doe...jgn down lagi...sek2 kito...ahaks

epy new year

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ Yan : hehehe...thnk you kak! kakak memang baik... ;)

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ BalqeesAmanda : bukan selalu kan? huhuhuhu...

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ eik`S noName : hehehe,... okey, thnk you bro! take care... ;)

Solihin Zubir berkata...

aduhh.. ni apsal ramai sgt nk berhenti blogging ni..
jgn mudah putus asa...
chill bro!

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@Solihin Zubir okey, bro ... dah okey dah perasaan nih ... heheheh! keep blogging! :)

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@Solihin Zubir okey, bro ... dah okey dah perasaan nih ... heheheh! keep blogging! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...