Minat sangat Evan Sanders | ada bf

Salam ...



   Evan Sanders, yeap! memang jejaka pujuaan setiap gadis2 di luar sana ... kalau diperhatikan memang patut pun kan jadi selebriti, lakonan yang baik, hero yang kacak bergaya, romantik ... dulu ada seorang kawan perempuan satu kelas dengan keyrill ni, memang minat giler dia kat si Evan nih ... huhuhu ... yelah, keyrill akui memang hebat si Evan ni ... ahakz! kata kawan keyrill ni, biasalah kan kalau dah minat sangat2 ... meroyan (gila bayang) ajelah kerjanya! hahahahah! 

"adoi, bahagianya buah hati Evan Sanders kan?" katanya. aku pun menjawab, "isk! x habis2 ko punya Evan Sanders tu! dari semalam lagi aku dengar ko sebut nama dia! cubalah sebut nama aku, kan bagus!" balasku beserta gurauan lantas menjelingnya! waktu itu sama2 berada di kantin sekolah ... "aik? boleh pulak ingatkan ko?" balasnya! aku mendiamkan diri ... tahu2lah apa yang berlaku kalau dia marah kat aku! tutup telinga ajelah! hahah ...


sekali ... lepas dia tngok gambar ni ... entah apa aku nak buat untuk dia! menangis satu hari! isk3 ... sampai dia kol aku berjam2 sebut nama Evan Sanders nih ... "napa dia jadi macam ni?", "sampai hati dia!", bnyak lagilah yang dia sebut ... ahakz! aku just mendengar aje! sedih pun ada jugalah dengar rintihan dia! memang minat bebenor lah tu! aku hanya mampu menggelengkan kepala. hahaha ... aku pun tak tahu nak buat apa dah! 

hai ... kalaulah si Evan Sanders tu terbaca pasal ni kat blog keyrill ni, entahlah apa dia fikir! sorilah bro ... bukan sengaja, just nak bagi pendapat aje share ngan kengkawan! ksian plak tngok dorang bermatian minat, pastu ... lingkup! adeh3 ... nasib baik aku x minat langsung! huhuh ...

4 comments:

Abu Luqman berkata...

singgah petang..dari Orang kampung

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ Abu Luqman : thnk you.... ahakz! :)

TheChekJah berkata...

haha... alamak,,, gay ropenye,,, haha...

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ TheChekJah : baru tau ek? hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...