Glee Season 2

Salam ...



   season yang pertama dah pun selesai, yang kedua pun ... dah juga selesai kot? entahlah? korang nak tahu tak? pengakuan jujur nih ... sepanjang glee season 1 & season 2 ditayangkan, keyrill tak pernah tonton langsung! WTF? so, i missed all glee episodes! huh! ingatkan tak menarik ... dulu tu, buat2 tak endah aje ngan citer ni ... tapi, pas tngok kat youtube.com, isk3 ... menangis aku ketinggalan semua episode glee! 

korang pulak bagaimana? "sebodoh" macam keyrill gak ek? ketinggalan drama ni? heheheh ... xdelah, gurau aje! memang tak tahu plak citer ni best! isk3 ... menyesal aku! lagu dorang pun best2 ... nak tngok setiap episode dia kat youtube.com, semuanya plak copyright! huh! buat aku geram aje ... kalaulah aku tonton dulu lagi, mesti best kan? hahahah ... anyway, enjoy your day! love glee!

10 comments:

Rozuan Ismail berkata...

wah!! layan glee jugak ke!!hehe

p/s jom komen entri baru blog wan

SANDRA AZWAN berkata...

Hello.....makan nasik!! hehe ;-)

tengkorakemas berkata...

setahu aku, glee ni mcm high school musical kan?aku pun tak tgk, bukanlah tak minat, cuma ada banyak lagi cite yg aku tgk hu2

black paper berkata...

thanks for visiting my blog just now,as an appreciation,and also because of ur catchy entries,i'm following ur blog ;)

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ Rozuan Ismail : memang minatlah...hehehe! macam high school musical tu!

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ SANDRA AZWAN : xde tngok nasik pun ... heheheh! :P

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ tengkorakemas : bro, samalah kita...ingatkan x best citer ni dulu, so tngok lah citer lain! hahaha... :)

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ black paper : really? terharu plak ... hehehh! anyway, thnk bro.. dah follow awak balik! :)

black paper berkata...

thanks for visiting and following my blog .
may ALlah bless you with greatest blessing ;)

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ black paper : you're welcome, bro! we are friends ... and i have to follow every entry of yours! so do you, right? okay, God bless you too...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...