I'm Failed!

Salam ...



   well, that is me! hurm ... time menunggu my teacher kat bus stop! yelah, harini ada ujian table test ... ujian berkomputer bagi yang mengambil lesen memandu tu! hurm ... entahlah? belom pasti lagi, lulus ke tak? hahahaha ... so, nak tak nak, terpaksa plak buka buku law untuk 'mengulangkaji' ... adoiyai! macam ujian SPM la plak, kan? hahaha ... so, what i get? guess what? lepas tamat sesi tu nanti, ada temujanji ngan kengkawan nak pergi chicken hartz plak! hurm ... sempat ker? harap2lah sempat!


    I'm FAILED that test! oh, god! nak tak nak, terpaksa plak ujian untuk kali kedua pasni! ni yang aku malas nak amik lesen keta nih! uncle plak, bermati-mati suruh aku amik! haiya! buat aku pening sajalah! pastu, gagal! hadeh, memang x puas hatilah rasanya! hehehe ... dah buat yang terbaik pun still gagal! anyway, at least aku dah try my best, kan? heheheh ... 

pastu habis aje ujian, ha ... ni plak even yang paling aku benci! MENUNGGU! dahlah sejam lebih cikgu memandu aku kat depan makan tu! berdiri plak tu ... ha! apa aku buat? main handphone with 'zero value' baki akaun! isk3 ... last2, aku dengar lagu aje nak tenangkan hati tngah geram! ahahaha ... bersabar ajelah menunggu! nasib baik plak uncle dtang selepas 2 jam aku menunggu kat situ! dalam keadaan berdiri tu! i'm not lying!

then, uncle tanya lulus ke tak? hurm ... just 40 aje yang betul! maksimum markah untuk lulus adalah 42, right? sayangnya 2 markah tu! huh! pastu, kena marah sebab failed! ni yang aku x suka nih! bla bla bla ... uncle asyik membebel! aku mendiamkan diri! hati ni panas memang cuba disabarkan! kalau korang tahan ke tak? hurm ... tanyalah diri korang kalau saja korang dalam situasi sebegitu! 

just a chicken hatrz! nothing special! hehehe...

memang geram asyik menunggu ... kali ini terpaksa menunggu kengkawan sampai plak! nak tahu berapa lama? itupun 2 jam lebih menunggu kedatangan dorang! sabar sabar sabar ... itu aje yang perlu aku lakukan! entahlah? kenapa aku begitu bertahan menunggu? bukannya seminit tu ... kalau seminit dua menunggu, xpelah kan? hurm ... nak tak nak, terpaksa plak aku menebalkan muka memasuki restoran chicken hartz dengan berseorang diri! ha ... semua mata memandang aku! yelah, semua orang makan kat sana berteman tapi aku ... oh god!

apa yang aku buat? just menundukkan muka ... ambil makanan pun dengan muka selamba! buat muka tak tahu ajelah! hurm ... kalau korang dalam situasi sebegini ... bagaimana dan apa yang korang rasa? x dapat aku bayangkan! mesti ada yang balik terus kalau memang dah x tahan! anyway, enjoy yourself dengan foto semasa makan kat chicken hartz tu ... heheheh! tenang gak hati!







just a photo of sweet girls! hehehe ... 

how was that? memang bestlah dapat keluar ngan member! apatah lagi satu kepala, kan? hahahah ... anyway, kalau ikutkan peraturan kat situ, cuma boleh dua 2 untuk makan, tapi kami, hurm ... pukul 2 makan, pukul 5 lebih baru keluar ... heheheh ... memang lama! anyway, ada somethins yang lebih membuatkan aku hepi! heheheh ... korang nak tahu apa dia? hurm ... well, jom skodeng apa dia! 

wah!!!! DVD Glee lah !!!

well, akhirnya ... berakhir sudah kemarahan dan kegeraman aku haritu! hilang semua benda2 negatif dari fikiran aku ketika itu ... memang inilah yang aku cari2kan selama ini! isk3 ... dah tak sabar la plak nak balik rumah! terus tayang, kan? ahakz! sekali tngok harganya kat VCD original, RM36! hurm ... duit aku plak tak cukup! terus tanya tuan kedai, ada Glee DVD tak? nasib baik ada! hehehe ... RM19! ha ... bgus beli DVD kan? selamat duit aku! hahaha ...

hehehehe ... untung aku!

anyway ... setiap kejadian yang berlaku ada hikmahnya! hehehe ...but masalahnya, volume satu dah hbis ... nasib baik still ade volume dua! ahakz! xpelah, nanti cari lagi, kan? itupun kalau ada! apa2pun, aku xnak putus asa untuk mencari! .... okeylah, nak enjoy drama Glee ni dulu k ... bye! 

8 comments:

IMANSHAH berkata...

good luck ye driving test

sekamar rindu berkata...

salam....

moga berjaya ...buat betul2

tengkorakemas berkata...

1st, ko bgtau aku gambar dvd tu lawa ke tak nanti :)

aku pun biasa menunggu, penantian tu satu penyeksaan woo..tapi kalau sambil menunggu ada benda lain boleh buat tak bosan sgt..

sygnya lagi 2 je markah..cuba lagi nanti k..

p/s:line internet agak down sekarang..so xdpt bw sgt..

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ IMANSHAH : i will, thnks bro... :)

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ sekamar rindu : yeap! terima kasih .... hehehe! :)

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ tengkorakemas : it's okaylah, bro TE ... hehehe! terima kasihlah atas nasihat ek... take care ... keyrill akan cuba buat yang terbaiklah! heheh. ...

faisal apardi berkata...

Gagal sekali tidak bermakna gagal selamanya..Jangan takut dengan gagal...

pe2 pun SEMOGA BERJAYA DLM HIDUP YG PENUH DENGAN DUGAANNNNN...

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ faisal apardi : hehehe....thnk you bro atas nasihat tu.... appreciate that! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...