Justin Bieber in Kuala Lumpur!

Salam ...


   hey ladies!! something for you ... nak tngok hero korang nih buat konsert live kat Kuala Lumpur tak? ha ... jngan lepaskan peluang korang tu, k! so, memandangkan konsert dia nih berlangsung 21 April 2011, bookinglah tiket tu awal2 ... kepada yang berada di Brunei, Singapura, Thailand misalnya ... cepat booking! habis tiket nanti, menangis ... ahahahah! untuk info, 23 April, dia buat konsert kat Indonesia, 10 Mei kat Philippines! 

Massage for Malaysian from Bieber!

memang bnyak yang akan datang nanti, percayalah! hehehe ... kepada yang memang minat sangat2 tu, inilah peluang korang! kalau ada peluang tu, rebutlah kan! actually letih dengar kawan asyik nyanyi lagu dia Baby ngan One Time ... heheheh! yelah, asyik lagu tu aje yg dinyanyikan! kalau suara bagus, okeylah kan? ni tak, merosakkan lagu Justin Bieber aje! haahah ... gurau ajelah! anyway, teruskan Bieber anda! and keep in touch to know more ....

6 comments:

tengkorakemas berkata...

hm..aku takdela teringin nak p konsert dia..ko nak ke Keyrill?he2

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ tengkorakemas : bro, muka aku nih nak pergi konsert dia? hheheeheh ... no no no! ko tau sendiri kan yang keyrill ni minat fanatik lady gaga! hahahaha... :)

Hans berkata...

tiket mahal laa
haha
pegi n duduk tepi pagar laa :D

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ Hans : ha'ah la... hhehehee! itu pun dah memadai! yg penting tngok kan/ :D

hans berkata...

wah
best la dia
muda2 dah dapat travel dunia

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ hans : yelah kan? biasalah, dah famous... heheheh! satu dunia kenal dia plak tu! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...