Merlin Season 3 Review

Salam ...


   Merlin, hurm ... kini kembali lagi dengan musim yang ketiga! hehehe ... korang nak tahu, inilah drama yang keyrill x pernah ketinggalan untuk setiap episodenya! yeap, memang best! selain magik, aksi dan pelakon2 yang memang hebat, malah terselit isi tersirat dalam drama ini iaitu, sebuah pengorbanan! korang perasan tak? ha ... jangan hanya menonton jer, jalan ceritanya korang harus faham, betul tak gitu?


preview drama ini yang ditayangkan di TV3 untuk musim yang ketiga ini sudah membuatkan keyrill tidak sabar untuk menontonnya! ahad ... cepatlah kau datang! hehehe ... iklan jap! kali ini memang bnyak aksi dan kekejaman yang bakal berlaku! apatah lagi misteri, kan? hurm ... macam mana agaknya Merlin, Arthur dan yang lainnya menyelamatkan diri dan negara Camelot! hurm ... just wait and see ajelah ek! hehehe ... apa2pun, jom tonton trailer dia nih ... entahlah, ni trailer betul ke apa? kalau kat TV3, lain kan trailernya ... lantaklah! hehehe ...


so how? korang rasa kali ini lebih menarik lagi dari yang pertama dan kedua tak? hehehe ... suka tngok drama misteri begini! menarik! keyrill bagi 4-4.5 bintang untuk drama ini! ha ... bukan apa, sebab adventures kan? sapa tak minat adventures? bnyak yang dorang perlu hadapi untuk diri dan orang lain! korang tontonlah sendiri ek, setiap hari Jumaat, pukul 5petang hanya di TV3 ... jngan lupa tau! heheheh ... 

2 comments:

Rozuan Ismail berkata...

cerita ni nak start balik ke musim baru..x sabar ni nak tengok..memang best cerita ni

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ Rozuan Ismail : yeah ... samalah kita... heheheh! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...