Yes! dah tiba masanya ...

Salam ...



   hurm ... hepi memang hepi rasanya, uncle suruh amik lesen memandu kereta sekali gus amik lesen menunggang motor sekali! isk3 ... bnyak kursus aku kena hadiri nih! dahlah berjam2 ... tua rasanya menunggu! adoiyai ... dengar ceramah, 6 jam ... dengan suhu 17 darjah celcius! sejuknya ... nak terkencing plak aku dibuatnya! rasa nak quit aje, tpi ingat2 balik ... kad bank aku yang hilang tu memerlukan lesen memandu dan kalau umur aku dah 18 baru dapat buat balik! adoiyai ... nak tak nak, terpaksa juga buat nih!

keadaan memang lenggang sedikit lah waktu itu, tidaklah bersesak-sesak, kan? dulu waktu cuti panjang, x nak amik, hurm ... sorilah, bukan apa, aku kan balik kampung! huhuhu ... sebulan cuti, sebulanlah aku berada di kampung walaupun boring! ahakz! lepas nih, nak kena buat ujian berkomputer la plak! pastu, baru dapat lulus lesen L, itu pun kalau ujian berkomputer tu lulus! ahakz! anyway, yang penting aku dpt bawa kereta ke sekolah nanti! yes!! dah tiba masanya untuk aku hidup berdikari ... kerja part time pun xyah suruh uncle hantar, ada kereta dpt bawa sendiri! heheheh ... betul tak gitu?

2 comments:

Rozuan Ismail berkata...

x ambik lagi ke..wan dah ambik dua2 dan pass dgn jayanya..huhu

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@ Rozuan Ismail : hehehe...baru nak amiklah wan! bestlah kalau macam tu.. hehehe! dpt tngok wayang pasni! ahakz! :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...