Tinie Tempah ft Kelly Rowland - Invincible | Music video

Salam ...


   haiya, habis semua keyword yang aku letak kat you tube untuk search lagu ni ... "far away", "fly away", "no matter what" ... itulah antara tajuk lagu yang keyrill search kat you tube ... tak jumpa2 la plak! hurm ... last2, aku dapat penyelesaian! ha ... aku pergi traxx fm punya blog ... hurm, memang aku belek2 setiap page blog dia sambil memainkan lagu r&b, last2, dapat jugak lagunya ... klik sini untuk tngok! apa2pun, keyrill x putus asa untuk mencari lagu ini ... hehehe ... dan kini dah pun siap untuk di-download! menunggu untuk dimainkan di hp aku ... ahakz! anyway, jom layan video lagu nih ... latest punya, bro! 


4 comments:

LehaMY berkata...

memang best la lagu nie . huhuhu ! Love it ! :D

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@LehaMY yeay! hehehe ... bnyak lagi lagu best! tapi x mampu nak post mlm ni ... hhehe! :)

tengkorakemas berkata...

hehe keyrill..samalah kita..kalau tak tau tajuk memang search youtube sampai jumpa, cuma last2 aku buka hitz.fm punya website tgk kat top 40 ke.. :D

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@tengkorakemas hehehe ... memang geram sngatkan kalau tak juga jumpa2 ... hheheheh! tapi, nasib baiklah last2 jumpa! :) syukurlah ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...