The Eagle Movie 2011

Salam ...



   hurm ... nampaknya, esok plak movie 'The Eagle' ni mula ditayangkan di pawagam yang ada di Malaysia ... kepada yang memang minat dengan movie yang bergenre perang dan aksi, boleh tonton movie nih, tapi selepas tonton trailernya nampak ... hurm, agak kureng lah! tapi tak tahu lagilah jalan cerita dia macam mana, kan? kalau best, x jugak rugi ... masih ada lagi peluang untuk menontonnya, kan? heheheh ... cuma yang bestnya, hero Channing Tatum tu memang keyrill sukalah ... kat movie G.I Joe dulu keyrill suka lakonan dia ... She's The Man jugak tak kurang hebatnya ... ahakz!

okeylah, jom kita layan trailernya plak ... sedikit yang keyrill tahu mengenai movie nih, dia merupakan seorang anak raja dan menjelajah bersama hamba nya, semacam The Adventures of Merlin, Raja Arthur dengan si Merlin tu. tapi jalan penceritaanya berbeza sedikit dengan movie nih, so ... nak tahu, kenalah tonton, kan?



4 comments:

tengkorakemas berkata...

hm..boleh ke lawan clash of the titan dan centurion, hehe

Rizkyzone berkata...

eagle award ternyata di malaysia juga ada yh, saya pikir cuma ada di indonesia saja

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@tengkorakemas hahaha ... lebih kuranglah, bro ...

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@Rizkyzone no, this is not award ... this is movie .. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...