Kejora dan Bintang - Episode 72 (Akhir)

Salam ...



   Kepada makcik2 dan ibu2 yang memang minat sangat dengan sinetron dari negara seberang, memang sudah tidak sabar untuk menunggu kisah selanjutnya dan selanjutnya ... apatah lagi, episode akhir! memang duduk diam menghayati ... heheheh! kalau tak silap, ada 72 episode semuanya ... hurm, lama lagi kan nak tunggu ... 

tapi, jangan risau ... meh keyrill share dengan korang episode akhir sinetron "Kejora dan Bintang" nih ... korang sendiri tau kan jalan penceritaanya bagaimana? memang dari awal sehingga saat2 akhir mereka tidak pernah bahagia ... hanya halangan yang tak berhenti-henti! so, sebagai balasannya, mereka dapat jugak mengecapi happy ending ... ahakz! jom layan ...





4 comments:

FariehanIbrahim [LBC] berkata...

73 episod jerk upenye,
besenye indon smpai beratus2 episod, hehe!
tplyngak cter nie jrg2! ^^

tengkorakemas berkata...

aku tak tengok sgt..tapi pelakon perempuan tu yg aku lebih suka panggil Alissa..hehe

p/s:keyrill..tengok entri terbaru senjata rahsia manchester united

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@FariehanIbrahim [LBC] yeap, sebab terlalu bnyak konflik dalam citer nih ... hehehe! :)

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@tengkorakemas samalah kita, bro .. tapi keyrill lebih suka Bintang ... dia punya lakonan dan waktak dia so ekstrem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...