Selena Gomez "Who Says"

Salam ...



   Selena Gomez korang kenal, kan? Jom terjun sungai kalau x kenal lagi. Hehehe ... kepada yang belum kenal lagi, inilah dia penyanyi barat yang tiut-miut tu dan kalau x silap, dia kekasih Justin Bieber, kan? Ha ... tu korang kena tahu. Dulu memang minat dengan lagu dia Naturally. Nasib baik dia ada single baru dan sedap didengar ... guess what? Ala .. lagu yang selalu dimainkan kat Hitz.fm tu ... tak tahu lagi? Meh ...



1 comments:

tengkorakemas berkata...

dah tau..na na na na na na na na na na na na na :D aku pun tak tau berapa banyak na dah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...