X-Men : First Class

Salam ...


     


   Semalam kan, ingatkan berhajat nak tonton movie Priest. But the problem is one seat is for 2 person. Hurm, dah hati memang berniat nak tonton, kan? Nak buat mcm mana ... batalkan ajelah hajat tu. Lepastu, tukar plan, tonton movie X-Men First Class plak. Aiyoyo ... sekarang barulah tahu dari mana datangnya Magneto dari mana datangnya Professor X. Hehehe ... kepada korang yang tak a.k.a belom menonton lagi, ha ... pergilah tonton. Jamin korang akan berpuas hati. Yang korang tak puas hati adalah persahabatan antara Charles ngan Erik. X suka tngok dorang bermusuh lepas tu. Apa2pun, meh layan trailernya dulu ...



9 comments:

PenDekAr LauT berkata...

X-Men yg baru ni pelakon lama masih ada ke? Kiranye X-Men baru ni sejarah awal X-Men lah ekk..

Hans berkata...

ramai kata best
aku jer malas nak tgok
ekekekeke

Filem KL Gangster

Aman Ibrahim berkata...

waa~ nak tengok nak tengok

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@PenDekAr LauT ha'ah, betullah tu ... xde X-men yang pertama dulu. :) memang bestlah.

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@Hansmacam tu ek? trylah tngok, x rugi pun... hehehe

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@Aman Ibrahim hehehe ... pergilah tnton. 4 bintang untuk X-Men 1st Class nih ... :)

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@Aman Ibrahim hehehe ... pergilah tnton. 4 bintang untuk X-Men 1st Class nih ... :)

tengkorakemas berkata...

ini kira prequel la, aku suka kalau dorang cite sejarah ni, mcm sejarah asal wolverine dulu, agak2 lepas ni, apa dorang nak cite pasal x-men..cite pasal gambit ke

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

@tengkorakemas boleh dikatakan begitu jugaklah ... hehehe. Kalau ada lagi sambungan pun mesti kena tunggu bertahun tu ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...