Karmin "Crash Your Party"

Salam sejahtera ... 



Karmin  |  Facebook  |  Twitter

   Berjumpa lagi kita di sini. Hihihi. Keyrill harap korang semua sihat dan tabah melalui segala dugaan dlm hidup. Jangan putus asa ye. X elok mudah mengalah. Fikirkan baik2 jalan penyelesaiannya. Jangan ambil jalan yg mudah. Apa motif nye? Uit, xde kena-mengena dgn tajuk ye, saja nak bagi motivasi untuk semua ptg ni. Panas nih . . . ahakz!  

Ha, kembali ke tajuk entry kita. Untuk maklumat semua . . . lama dah mendengar single Karmin ni di radio. Sejak tahun lepas lagi. Erk, is it? Yeap, betullah. Korang pun sama jugak, kan kan kan? Jujurlah, awalnya x tahu lagu ni best. Dj mainkan lagu ni pun dok layan aje. x feeling langsung masa tu. Tapi, apabila asyik play aje lagu ni, ha . . . barulah cinta itu mula berputik. Hihihi. Jadi suke plak. Adoiyai. Korang nak kenal lebih lagi dorg ni, pergi sini yer! Jom layan single dorang "Crash Your Party" ni.




(Right click and save link as ... )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...